Skolan

Jag kom nyss hem från skolan  och vet inte vad jag ska göra de sjuka är att jag är sugen på och plugga :O. Skolan idag har vare jobbig iaf för mej jag har gått och stört mej på allting och lite mer. Det bästa med hela dagen var lunchen/ på Samhällskunskapen när vi slog vad med vårna lärare att om alla har 9 rätt lr mer på nutids frågorna får vi sluta och alla vart taggade och klarade det så vi fick sluta efter 15 minunters lektion ;).

Nu ska jag vell ta och hoppa från en bro lr nått:P möjligt vis lägga mej i sängen. Skriver mer sen :)

Pusshej<3

Idag har vare en piss jobbig dag men nu kommer de nog bli bättre :) förhopningsvis.  Jag har vell inte gjort så mkt förutom och legat i sängen och grublat och kollat på film. Nu ska jag ta och sova och sen vakna :)


// Tha king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0