Sitter och väntar

Praktiken idag var kul vi jävlades lite med varandra men de får man räkna med när man jobbar där:P.När jag uppnade mitt verktygs skåp i morse var typ alla mina verktyg fast limmade så tillbringade 30 min med och ta bort limmet på alla.Men han som gjorde det kmr få igen Jag lova :D haha.Kom hem fårn prakitiken runt 16:30 och då slappade jag tills det vart kär och mkt mer en de har jag inte gjort ;). Jo föresten jag har packat klöder och sånt för morsan kmr och hmätar mej senare ikväll så jag ska dit:P och det sitter jag och väntar på nu :).. Uppdaterar vell ensare  ikväll Åckså.


Nu är det vell snart dags och gå och lagga sej blir väckt 5:30 imon bitti ;) fast ett tag till lär jag vell va vaken :P. Under kvällens gång har det inte hänt så mkt typ bara slappat och kollat på en film som heter Lost.City.Raiders... Men nu ska jag ta och sova ;( hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0