praktik,jobb,mys<3,skola

Igår så var det praktik och som vanligt var det kul :).Efter det åkte jag in till gävle där jag träffade angelica:). Sen åkte jag upp på jobbet och jobbade / slappade och käkade kebbab ;) som Bilmetro bjöd på .

Sen efter jobbet tog jag bussen till angelica och det va spännande för skylten med hållplatser funkade inte. Men jag lyckades hoppa av rätt en då;) Sen åkte jag bräda och hon kom och mötte mej . Vi kollade på film och myste :). Imorse skulle hon väcka sin bror vid 6 men de kan ju alla lista ut att inte gick så bra ;). runt halv 8 klev vi upp ur sängen och min buss gick 56/57 så jag lära typ dra te bussen på en gång.

Sen när jag kom in te stan kom max oxh hämtade mej i Epan och vi åkte te skolan och när vi väl kom dit hade vi en jävla lktion :O det suger . Sen så hängde jag med linus ner på stan och kollade kläder på seafun och carlings. Nu sitter jag hemma och har trökit ....

Jag kom nyss hem från stan där jag har vare med Emma och Angelica :) vi har lullat runt på stan och dom har träna dans och jag satt utanför och väntade och spelade spindelharpan på emmas dator ;). Jag har även åkt en del bräda idag :D tagga tills lördag :).

Nu ska jag vell ta och dra mej mot dusche/sängen -.-

Hale riktigt najs ni som läser. Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: TG

Ja jag vet tack Micke för att du finns det betyder !<3

2009-09-09 @ 16:50:08
URL: http://tgsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0