Fredag = jobba.

Idag så vart det vakna 06:50 och gjorde iordning mej i vanligt tempo och sen kom jag på att jag lära gå till bussen som gick 20 över och då var klockan 15 över så det vart springa ut till assfalten och sen sparka som ett mong till bussen . när jag kom upp till vägen kom precis bussen så fick springa på den :P. Sen i skolan har det inte hänt så mkt snakcade med min lärar om hur vi ska göra för att jag ska trivas bättre i skolan för att jag inte lär mej nå på lektionerna. och alla som har tyckt att jag har vare gringi och nere de är nog en ganska stor del av det som har vare på grund av de:o. Mun nu äre mkt bättre :).

Sen efter skolan vart det och åka upp med max till donken på söder och käka sen dra te jobbet och jobba ett tag.
På vägen hem stannade vi och köpte pizza och sen bar det av hemmåt och nu har jag nyss duschat och ska kolla på en film tror jag ;) och imon blir det Tävling :D


// Micke tha king <3

Kommentarer
Postat av: Tg

HAHA nej men du gissar nog rätt nästa gånger ?;)

2009-09-15 @ 10:16:57
URL: http://tgsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0