22/1 -09

Idag så vare lungt med tid på mordonen och jag tog de lungt hela tin sen så i skolan så hade vi verkstad hela dagen;). Jag och Robin satt och höll på med el lära den första timmen sen gick även vi ut på verkstan och skruvade lite fast jag sat mej vid svetsen och satt där till lunch och en timme till efter lunch och efter det så fick jag hjälpa min kompisar med en toyota som dom höll på med. De va då den mest idiotiska bil jag har vare med om dom hade satt en grej som man helst inte flytta på direkt bakom Höger strålkastare  så vi fick skruva ner hela stöt fångaren och plocka ut lycktan för och byta en lampa.Sen efter skolan så vart gymmet som vanligt. När jag skulle hem efter gymmet så kom jag på att jag hade mina skor i skåpet i skolan och de var låst när jag röck i dörren så det vart och åka hem i tränings dojjerna . Sen när jag kom ut på vägen till busshållplatsen ser jag bussen åker förbi så då fick jag ta bussen en kvart senar och det slutade med att jag fick vänta i sandviken typ 20 min för jag missade bussen jag skulle med igentligen. Nu ska jag kolla på Genartion kill de är en seri som handlar om amrikaner i irak krigte . Mkt bra faktist den är och rekomendera:)



Hale riktigt jävla najs alla som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0