21/1 -09

Idag så vaknade man och trode de va torsdag och allt vart hel fel på morgonen jag blandade i oboy pulver i juicen och sånt:P sen när jag kom till skolan så hade jag bytt ocm och så kmr mina klasskompisar och frågar varför jag har bytt om och jag svarar helt enkelt det är ju verkstad idag. och får till svar du vet att det är onsdga idag vi ska inte va om bytta då vare bara dra på sej vanliga kläderna igen. Sen senare på dagen hade vi prov i Fordonskontroller och det gick nog bra hoppas jag. Jag har iaf haft Mvg på alla fordons prov vi har haft tidigare så. Sen efter skolan gick jag ner till gymmet med sällskap av Robin som var social med mej medans jag gymmade. Nu sittar man hemma och idag ska jag bara ta det lungt och kolla på tv serien Merlin:) Kanske skriver mer ikväll vi får la se;D



Hale riktigt jävla najs alla som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0