20/1 -09

Idag när jag vaknade så vart jag riktigt förvirrad och undrade vad de va som lät och de va alarmet på min mobil;D så jag stängde av de och gick upp direkt annasr skulle man aldrig komma upp till skolan.

sen väl i skolan så hade vi klassråd på första lektionen med våran studeihandledare och börjdae prata om arbetsron i klassen och hur de va och sen så började vi klaga på våran elevhandledare som vi har i vårat karaktärs ämne och sen när allt de va klart hade vi lunch.
E
fter det hade vi karaktär och då började våran Elvehandledare gapa om att vi snackade skit om han och så så det gick åt ca 1 timme och sncka om det och i slutet var han skit grining på hela klassen:P.

Sen resten av dan hände det inte så mkt gick ner i gymmet efter idrotten och körde ett pass och sen så vare karaktär igen och nu sitter man hemma;D. Så nu blire vell plugga till provet imon:/


Hale riktigt jävla najs alla som läser.

Kommentarer
Postat av: amanda

duktig pojke, plugga på ;D

2009-01-20 @ 17:45:01
URL: http://soderqvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0