19/1 -09

Halåja det va ju ett jätte bra tag sen jag skrev det vart en omisnatlation på datorn och då försvan alla favoriter och lika så mitt minne om vilka hemsidor man ska besöka vajre dag. Men just idag så måste jag ha tänkt lit extra eftersom jag kom på att jag hade en blogg som man ska skriva på också:P. Så nu får man vell börja skriva igen då:). Kan ju börja med och raportera dagen idag.


Idag så är nog den slappaste dagen på hela skol veckan börjar 8.30 och slutar 11.45. I skolan hände inte så mkt hade Engelska,Matte och Fordosnslektion(teori) sen direkt efter skolan gick jag och linus ner på gymmet och körde ett pass . Sen väl hemma så har jag inte gjort så mkt har pluggat lite och kollat på 5avsnitt av serien Merlin som går på svt 1 nu och nu ska jag vell ta pch sova så dår jag uppdatera imon:).

Hale riktigt jävla najs alla som läser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0