Igår var insparken i Sviken

Det va insparken i sandviken igår och jag hade inge förhoppningar alls om att det skulle vara kul men det visade sig att jag hadde fel och det slutade med att jag vart kvar tills dom stängde. Vi började med "förfest" hemma hos TG det va rätt så dött men sen drig vi ner dit där de skulle vara och jag tog med mej min dricka in och vi fortsatte dricka där inne. Väl där inne var det jätte dött men eftersom började det komma mer och mer folk och vi träffade två jätt trevliga personer från hofors. Vi snakade och hadde trevligt hela kvällen. typ runt 23:30 vare som mest folk på dans golvet och det va riktigt kul. Sen började människorna försvinna eftersom tiden gick. Jag fick en sista dans med L hon va söt,snäll och rolig att prata med :) Tack för den =) sen efter det gick jag och dom från Hofors till bussen och sen när deras buss hadde kommit satt jag och väntade på min buss som nästan var på väg att åka förbi mej och det va sista bussen sen åkte jag hem och sov.



Nu ska jag ta det chill och sova om ett tag. Ha det så bra alla som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0