9/10

Igår gjorde jag inte så mkt spec förutom att jag gymmade direkt efter skolan sen runt 21 så åkte jag in till stan och jobbade lite.

Idag så har jag gått i skolan fick skurva med min lärares bil. det är rätt så jobbigt och skruva med hans bil för han är med hela tin då och kollar så att man inte gör fel men sån tur som jag hadde så gick allt jätte bra:P. jag slutade skolan vid 12 för då skulle vi åka till våra APU(prao)platser och sejja hej och kolla runt lite. Sen så åkte jag hem och nu sitter jag här och väntar på att nån ska komma hem såre blir mat;D. ikväll får vi se vad som händer. och lika imon om det blir SBN lr inte det är frågan



Hale najs alla som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0