7/10

Nu sitter man i skolan i biblan och jobbar med Fordons & samhälles kursen . det går vell najs för mej men vet inte hur går för min klasskamrat Robin.E det få vi se när det är dags att redovisa.Idag hade vi idrott och då var vi i gymmet och det var ett najs gym så det blir nog och köpa acsses till det för 200:- (räcker ett år) det är billigt som satan tkr jag .Så nu bire och börja gymma 2ggr i veckan ;D så man får lite muskler till beachen i sommar. Sen dirren efter skolan så äre dags och dra och klippa sig och färga utväxten ;).  nu ska jag fortsätta jobba . Nu har jag kommit hem från skolan och frisören. Det vart max efter jag hadde klippt mej . Hamburgaren på Max var ovanligt God. Den "nya" stylen på håret är jag helt jätte nöjd med bilder fins på Bdb. Av det som är kvar av kvällen så blire vell slappa och sova.

 

 

Hale najs alla som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0