30/10

Idag så vaknade man aldeles för tidigt och inte kunne sommna om så det va bara och gå upp och käka frulle sen så gick jag ut och kollade på madagaskar .Efter den filmen va slut så ringde brorsan och frågade om jag va hos pappa för han skulle hämta å post så då kom han hit och vi snackade och jag följde med han hem och vi lirade lite Wii och sen så beställde vi kebbab från Natti Natii i valbo:P sen så kollade vi lite tv sen så vare dags för mej och dra me hemmåt och nu sitter jag här och ska vell dra ner te s-viken med 8 bussen och ccheka railjam med joel och sen kanske det blir slaffa hos han men jag vet inte:P så vi får se om jag skriver nå mer idag




Hale najs alla som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0