20/10

Hejsan det va ett tag sen jag skrev nu har inte orkat skriva på hela helgen har vare så jävla seg. Men nu är man pigg igen:).

Idag så har jag praktiserat och det va najs som vanligt för utom att jag råkade baka in i en bil som jag visste stog där och det va jag som hade kört dit den så det va lite pissigt men det vart inte en sån jätte stor sak av det min handledare frågade en anna kille på verkstan . Vad händer det om paraoen har kört på en bil?. Har praoen körkort?. Nej det har han inte.Okej då har han inte kört bilen heller.Okej då har jag kört bilen sa min handledare. och så vart det inge mer av de:P.

Av det som är kvar av kvällen så blire vell slappa och kanske nån film:P


Hale najs alla som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0