13/10

Idag så har jag praoat på Gävle bilskade centenr och jag blir där i 2 veckor så det är najs och slippa skolan:).det va mkt roligare att praoa en och va i skolan man får liksom gära mkt mer på verkstan nu en i skolan för där är våran lärare med och kollar hela tin och är jätte petig så man inte får jobba som man vill och det bästa är att man får köra bil nu när man praoa också:P. Dom fårgade kan du köra bil? och då svarade jag  Ja jag kan men jag får inte. okej då vet vi ta den här nycklen och backa ut den där bilen så vi kan flytta på den här:P hehe så det är najs:). sen efter praktiken så åkte jag till skolan och gymmade med linus fan det känns att man inte är så väl tränade men det ska man ju göra nått åt så:P. nu sk ajag vell ta och slappa och kolla tv :)



Hale najs alla som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0