10-11/10

Igår så vart det jobba efter skolan som vanligt sen stressa te sandviken för att hämta mössorna som jag hadde beställt med Joel Och sen dra upp te farsan och hämta dricka och duscha för att till slut åka in till gävle och träffa polaer. Vi drog på Sbn senare på kvällen och jag säger bara det va inte värt det Insparken var typ hur mkt grymmare som helst så ni som inte åkte dit missade inget . Innan vi kom dit så va typ Tg allt för full och på bussen till Esteraden så spydde han som fan jag hatar att han inte fattar att han inte kan dricka för han blir full som en åsna utan att dricka så mkt. Så när vi skulle gå in så kom inte han in för vakterna tyckte att han var för full så han väntade utan för och när vi kom ut och va på väg hem så visade det sig att han hade väntat på oss den muppen så det vart att springa ner till Sos kiosken och hoppa på bussen te Sviken och sen gick jag upp till högbo det tog bara 45 min:P. Idag så har jag inte jort så mkt för utom att vi gick ut och käkade på Fd. Woken i gävle som nu heter Bong Mai lr nått sånt och efter det så gick vi på Bio RallyBrudarna. Den var faktist rättså bra hadde ju inge förhoppningar så.Nu av det som är kvar av kvällen så blire vell bara slappa och sen sova;P


Hale najs alla som läser..

Kommentarer
Postat av: TG

Sorry (A) Ska inte göra om det=)

2008-10-12 @ 22:32:10
URL: http://teemesgen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0