Första dan i skolan på länge

Idag var det första dan i skolan på länge innan höstlovet så hadde jag ju 2 veckor prao sen så vart det höst lov så jag har inte vare i skolan på 3 veckor:P.Skolan va inte så jobbig som jag hadde tänkt mej men det va fan inte kul heller. Jag va seg som fan i skolan idag jag gick och la mej 2 igår natt och så kom farsan in imorse och väkte mej och frågade om jag inte skulle te skolan och då jävlar vart det fart på mej Hehe.Synd var så vart vårat hat objekt i skolan idag  M.B som går i våran klass alla i klassen tkr att han är fett jobbig och vi försöker  få han och fatta det också men han verkar inte fatta ett skit och det stör mej så jävla mkt. Vi fick en ny klass m8 idag också Jessica tror jag hon hette vi får se vad det är för människa .


Nu ska man bo hos morsan i Harkskär en vecka igen;D när jag kom hem hit så packade jag uppa alla min grejjer och sen så slappade jag lite och efter det så sprang jag 40 min på en sån där "springmaskin" som morsan har köpt. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen bara tare lungt och checka film;D



Hale najs alla som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0