13/11

Imorse när jag vaknade så var jag hur trött som helst och när jag skulle resa mej ur sängen så vek sig bara benen sen när jag hade rest mej och skulle gå till toan så gick jag in i dörr karmen så man kan sägga att jag var rätt så jävla trött:P. I skolan vare en slapp dag vi har vare i verkstan hela dan och jag och jonas har skruvat med en golf som vi inte vet va det är för fel på och det går inte framåt:P. Så det lutar åt att vi får bogsera upp den på Bilmetro och låta dom kolla på den:P.

Imon så äre PROV i Fordonskännedom hoppas det går bra:P Våran lärare sa att det skulle bli svårt men man kan ju hoppas på motsatsen:P


Hale najs alla som läser..

Kommentarer
Postat av: amanda

lycka till :D

2008-11-13 @ 20:55:48
URL: http://amandasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0